veelgestelde-vragen

Veelgestelde vragen banner
Banner Veelgestelde vragen

1. Bestellen en betalen

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    De levertijden zijn afhankelijk van de vervoerder en wanneer u de order plaatst. Wij streven er naar om binnen 1-7 werkdagen uw bestelling bij u in huis te krijgen. Onze vervoerder levert niet in het weekend. Als u op vrijdag besteld ontvangt u de bestelling op de eerstvolgende dinsdag of woensdag. Als het erg druk is vanwege acties of andere aanbiedingen kan uw levering extra vertraging oplopen.

  • Welke betaalmethoden biedt u aan?

    U kunt bij ons veilig en vertrouwd betalen met: iDeal, CreditCard, Apple Pay, Bankoverschijving en Paypal. Wij bieden geen achteraf-betaalservice aan.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Stap 1: Plaats je gekozen items in je winkelmand.
    Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op bestellen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
    Stap 3: Kies uw bezorg- en betaalmethode.
    Stap 4: Reken uw bestelling af en controleer uw mail voor de bestelbevestiging.

  • Ik heb betaald met bankoverschrijving, alleen veranderd mijn bestelstatus niet. Wat is er aan de hand?

    Op het moment dat u kiest voor bankoverschrijving moet u het bedrag handmatig overmaken naar onze betaalprovider. Na het bestellen ontvangt u van hen een mail met daarin: Het verschuldigde bedrag, rekeningnummer waar het geld naartoe moet en een betaalkenmerk. Zorg ervoor dat u alles goed controleert en invult voordat u de betaling overmaakt. Het kan 1-5 werkdagen duren voordat de betaling ontvangen en verwerkt is. Kunt u niet zo lang wachten? Kies dan iDeal als betaalmethode.

  • Ik zie mijn maat niet staan bij het product, wat is er aan de hand?

    Onze webshop heeft een live-verbinding met onze voorraad. Op het moment dat uw maat niet meer aangegeven is bij het product betekent dit dat het niet meer op voorraad is. Houdt onze webshop scherp in de gaten voor nieuwe voorraad.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

    Dit kunt u zelf gemakkelijk controleren. Let op de volgende zaken:
    - Bevestiging van uw bestelling op het scherm aan het eind van het bestelproces
    - De aan u toegezonden e-mail ter bevestiging van de bestelling
    - Door in te loggen op het door u aangemaakte account
    Komt u er niet uit? Stuurt u dan een mail naar [email protected] of bel 0546 452376

  • Ik heb per ongeluk iets verkeerd besteld, wat nu?

    Wij kunnen helaas geen producten uit uw bestelling verwijderen en/of ruilen. Wij zullen dan uw order moeten annuleren. U heeft dan zelf het recht om een nieuwe bestelling te plaatsen. Komt u er niet uit? Stuurt u dan een mail naar [email protected] of bel 0546 452376

  • Wat zijn jullie verzendtarieven?

    Het verzendtarief voor bestellingen onder de €40,00 bedraagt €5.95 per zending. Als u meer besteld dan €40.00 betaald u €2.95 om het pakket bij u thuis te laten leveren.

2. Levering en retour

  • Ik wil graag een artikel/bestelling retourneren. Hoe doe ik dat?

    Retour sturen kan bij Henk ter Horst zeer eenvoudig. Klik op deze link en zorg ervoor dat u uw ordernummer en postcode bij de hand heeft, en de kaartjes/gele banden nog aan de producten vast zitten. Ons retourportaal leidt u na betaling van 5,50 verder naar een retourlabel. Op het moment dat het retour bij ons binnen is doen wij ons uiterste best om deze binnen 14 dagen te behandelen. Om een snelle afhandeling van uw retour te bewerkstelligen willen wij u adviseren om het retourformulier bij te sluiten in de doos. Op het moment dat u er voor kiest om geen gebruik te maken van ons retourportaal, maar het zelf naar ons terugstuurt via uw eigen pakketdienst zijn de kosten en risico's van deze zending voor u.

  • Kan ik een online bestelling in de winkel retourneren?

    Helaas gaat dat niet. Wij hebben een retourportaal ontwikkeld dat automatisch de retouren verwerkt en terugbetaald. Op het moment dat u het in de winkel komt retourneren kan het erg lang duren voordat de terugbetaling bij u binnen komt. Daarom willen wij u verzoeken enkel via ons retourportaal de producten te retourneren.

  • Hoe vindt de terugbetaling plaats bij een retour?

    Op het moment dat u een bestelling retourneert gaan wij voor u aan de slag. Eerst komt het binnen op onze retourafdeling en wordt het behandeld en gecontroleerd door 1 van de medewerkers. Op het moment dat het retour akkoord is bevonden wordt er direct een seintje gegeven aan onze betaalprovider mollie om u terug te betalen. Meestal gebeurd dit binnen 1-3 werkdagen, maar het kan tot 14 werkdagen duren. Wij betalen u altijd terug op de betaalmethode waarmee u besteld heeft.

  • Met welke vervoerder wordt mijn bestelling geleverd?

    Wij leveren standaard uit met de vervoerder UPS. Op het moment dat uw order is ingepakt wordt het meestal dezelfde dag verstuurd. UPS levert geen pakketten in het weekend.

  • Wanneer ontvang ik de Track & Trace?

    U krijgt van ons een track & trace op het moment dat de bestelling is ingepakt en klaar ligt voor verzending. Dit kunt u herkennen aan de bestelstatus Complete.

3. Account en registratie

  • Heb ik een account nodig om te bestellen?

    U heeft geen webshop account nodig om bij ons te bestellen, echter adviseren wij u wel er eentje aan te maken. Hierdoor kunt u gemakkelijk eerder bestelde items terugvinden en nog veel meer! Klik hier voor de registratie

  • Ik kan mijn bestelling niet vinden in mijn account

    Dat kan gebeuren op het moment dat u eerst besteld en later registreert. Neem in dit geval even contact met ons op per mail zodat wij uw bestelling kunnen toevoegen aan uw account. U kunt ons bereiken op [email protected] of klik op de pop-up rechtsonder in uw scherm.

4. Overige veelgestelde vragen

  • Ik heb een klacht, wat nu?

    Henk ter Horst heeft al jaren zijn service hoog in het vaandel staan. Wij doen er alles aan om u tevreden te stellen. Mocht er onverhoopt toch een klacht zijn dan horen wij dit graag! Neemt u in dit geval contact met ons op via [email protected] dan gaan wij direct voor u aan de slag. Wij streven er naar om uw klacht binnen 7 werkdagen afgehandeld te hebben.

  • Zijn jullie telefonisch bereikbaar?

    Wij zijn telefonisch bereikbaar via 0546 45 23 76. Als al onze medewerkers in gesprek zijn wordt u in de wachtrij geplaatst aan de telefoon. Als dit langer dan een halfuur betreft willen wij u verzoeken een mail te sturen want dan is het simpelweg extreem druk.

  • Bieden jullie vermaak service aan?

    Wij bieden online geen vermaak service aan. Echter bieden wij dit wél aan in onze winkel. Onze professionele verkoopmedewerkers zijn doorgewinterde experts op het gebied van vermaak. Zij zullen u in de winkel verder helpen om uw kostuum perfect te laten passen. Aan onze vermaak service zitten kosten verbonden. Dit verschilt per item en per vermaakwerk.